הועד המנהל, המונה תשעה חברי קהילה שנבחרו לכך באסיפה הכללית, מקיים ישיבה קבועה פעם בשבועיים ועוד ישיבות אד-הוק מדי פעם בהתאם לצורך.

הישיבות עוסקות במגוון נושאים - החל מקביעת יעדי העמותה השנתיים, דיון וקביעת מדיניות בנושאים שונים, אישור נושאי תקציב, מפגש עם מנהלי בתי הספר, מפגש עם נציגי ועדות בקהילה, קבלת עדכונים מהמנכ"ל וצוות העמותה – הזרוע המבצעת מטעם הועד המנהל, ועוד.

בתקופה האחרונה לדוגמה, עוסק הועד המנהל בבית הספר היסודי בנביאים ובאפשרויות לשפר את השימוש במשאבי העמותה המושקעים בבית הספר. הטיפול בנושא כולל עבודה של צוות שהוקם מתוך הועד המנהל, מפגשים עם גורמים רלוונטיים שונים (לדוגמה – נציגי הנהגת ההורים הבית ספרית) וכמובן מפגש מסכם עם מנהלת בית הספר. כוונתנו ותקוותנו הן שפירות המאמץ יבואו לידי ביטוי בשנת הלימודים הקרובה.

בחודש אדר, קיימנו מפגש היכרות לחברי הועד המנהל החדשים עם נציגי 'מיתרים' – רשת ליווי בתי ספר וקהילות משלבות, המלווה ותומכת בקהילת יחד ומוסדות החינוך שלה כמעט מהיוסדה. במפגש עסקנו בתחומי העשייה והפעילות של מיתרים בכלל, ובקהילת ומוסדות החינוך של יחד בפרט. דיברנו על ההצלחות של יחד ועל האתגרים כקהילה ותיקה וגדולה. תחושתנו היא שהמפגש המוצלח יהווה זרז להעמקת ופיתוח השותפות עם מיתרים בהמשך.

בשבוע שעבר התקיימה פגישה של הוועד המנהל עם נציגות ההורים מוועדת יחד ניצנים. בפגישה הוצגו התהליכים שנעשו בבית ספר יחד ניצנים מהקמת השלוחה ועד היום, תוך התייחסות לאתגרים בהווה ובעתיד. כמו כן נידון נושא חיזוק הקשר והשייכות בקרב חברי השלוחה וחיבורם לועדות הקהילה השונות ויצירת מעבר מיטבי בין היסודי לחטיבת הביניים. בהתאם ולאור הייחודיות של המשפחות בשלוחה ייעשו התאמות בפעילות העמותה והוועדות הקהילתיות. אנו שמחים שהשלוחה צומחת וגדלה ומברכים על ההחלטה החשובה שהתקבלה לפני מספר שנים בועד המנהל ובעירייה להתניע את המהלך.

זהו רק על קצה המזלג מהנעשה. חברי הקהילה מוזמנים לעיין בפרוטוקולים של כלל ישיבות הועד המנהל המתפרסמות מזמן לזמן באתר האינטרנט של יחד.

מאחלים לכל קהילת יחד חג חרות שמח וימים טובים לעם ישראל
חברי הועד המנהל, ג'רמי היימן, עדי לוי, אריק אופק, דידי שמאס-גנאטק, נועה טויזר, כוכי כהן, נעה שהם, אמיר שראל, עמיחי גרוס 

 לצפייה בפרוטוקולים מישיבות הועד לחצו כאן
Blue and White Elegant Business Card 1